Za stworzeniem albumu stanęli Richard Burbridge, fotograf, który pracował dla Toma Forda i Chanel, art director Marc Ascoli oraz Jerry Stafford, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Premiere Heure. Publikacja będzie podzielona na 12 rozdziałów. Każdy z nich zostanie poświęcony innemu kolorowi, np. białemu, srebrnemu, czerwonemu, fioletowemu, niebieskiemu. W albumie pojawią się zdjęcia kampanii reklamowych oraz niektórych, ikonicznych kreacji Diora. Fotogafie zostały skomponowane w taki sposób, aby pokazać ewolucję kolorów, które przez dekady inspirowały projektantów oraz makijażystów francuskiego domu mody. Nie tylko będziemy mieli wgląd w zdjęcia autorstwa Irvinga Penna, Guy’a Bourdina oraz Richarda Burbridge’a, których wcześniej nie publikowano, ale z bliska zobaczymy dzieła najlepszych makijażystów, na przykład Serge’a Lutensa, Tyena i obecnego dyrektora kreatywnego Petera Philipsa.
Nowa książka „Dior: The Art of Color” to pozycja obowiązkowa nie tylko dla fanów mody oraz makijażu, ale też sztuki. Cena albumu wynosi 115 dolarów i możemy go nabyć na stronie wydawnictwa Rizzoli.
Przeczytajcie także
Pierwszy butik Diora już niebawem w Polsce!
Maria Grazia Chiuri nową dyrektor kreatywną domu mody Dior!