Virgil Abloh wysłał dość ordynarną wiadomość dla tych, którzy uważali jego markę Off-White za licencję na drukowanie pieniędzy. Wysyłając zaproszenia na pokaz, projektant włożył do przezroczystej koperty fałszywe banknoty o nominale 500 euro.
W rzeczywistości Abloh czuje sie tak pewny sukcesu swojej marki, że rezygnuje z symboli kojarzonych z Off-Whitem. W nowej kolekcji bowiem nie zobaczymy ironicznych znaków cudzysłowia czy industrialnych pasów. Teraz w 100% przekazuje nam czystą ideologię stojącą za marką.
W jednym z wywiadów powiedział, że kobiety są dla niego nieprzemijającym trendem i chce je umacniać swoimi projektami. W sezonie jesień-zima 2019 zagłębił się w wyścigi samochodowe, zainspirowany Rockford Speedway, czyli torem wyścigowy Nascar.
"Nie interesuję się sportem, ponieważ trochę wyczerpaliśmy ten pomysł, ale interesuje mnie kultura zdominowana przez mężczyzn" – powiedział.
W kolekcji bawi się z symbolami tego środowiska, takimi jak flagi w kratkę czy kombinezony wyścigowe, tworząc projekty na miarę high-fashion.
Odmówił komentarza w sprawie plotek, że luksusowy konglomerat LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton planuje udziały w New Guards Group, spółce z siedzibą w Mediolanie, do której należy Off-White oraz Marcelo Burlon County of Milan, Palm Angels, Heron Preston i Unravel Project.