Marka GUESS JEANS, reprezentująca kalifornijski styl życia, wprowadza jesienną linię. Zainspirowana swoim dziedzictwem i pozycją pioniera jeansu, ucieleśnia istotę Ameryki w nowoczesnym wydaniu, łącząc ducha Zachodniego Wybrzeża z nowoczesnymi, zrównoważonymi praktykami i oferując ubrania wykonane z ekologicznych materiałów.
Premiera jesiennej kolekcji następuje po serii aktywacji zainicjowanych przez Nicolaia Marciano, pełniącego stanowisko Chief New Business Development Officer. W maju GUESS JEANS wypuściło swoją inauguracyjną kampanię sfotografowaną przez Rafaela Pavarottiego, w której wystąpiła brytyjska aktorka i modelka Iris Law obok piłkarza Liverpool FC i reprezentacji Anglii, Trenta Alexandra Arnolda. Nastąpiło także otwarcie flagowych sklepów GUESS JEANS
w Amsterdamie i Berlinie, poprzedzając zbliżające się otwarcia nowych sklepów stacjonarnych na całym świecie.
GUESS JEANS oferuje kompletną garderobę, z jeansami GUESS AIRWASHTM jako głównym produktem. Kolekcja obejmuje modele męskie, w tym: G18 Relaxed, G16 Straight, G14 Slim i G12 Skinny, a także nową odzież wierzchnią: kurtkę roboczą z denimu oraz oversizową kurtkę trucker wyłożoną barankiem sherpa. W ofercie damskiej znajdują się spodnie G11 Wide Leg (obok klasycznych modeli; G05 Skinny, G06 Mom, G08 Mid-Rise Straight) oraz szereg kurtek, w tym nowy, oversize’owy model truckera wyłożony sherpą. Do produkcji jeansu wykorzystano technologię GUESS AIRWASHTM tworząc efekt sprania w stylu vintage, dostępny w trzech wariantach: Brown Wash, Black Acid Wash i Black Vintage Wash.
Ucieleśniając kalifornijski styl życia, który urzekł braci Marciano po ich przybyciu do Ameryki w 1978 roku, linia dopracowuje klasyki garderoby, które są centralnym punktem dziedzictwa marki: klasyczny T-shirt z organicznej bawełny, idealna bluza, kurtka typu bomber, czy puffer, ekologiczny polar i wytrzymałe tkaniny. Odzież dzianinowa wykonana jest ze zrównoważonych przędz, inspirowanych archiwalnymi stylami i estetyką stylu college. Kolekcja GUESS JEANS na jesień wprowadza także ofertę odzieży typu basic, – bawełniane, dopasowane T-shirty, luźne szorty i braletki, które odzwierciedlają zaangażowanie GUESS JEANS w łączenie stylu ze zrównoważonym rozwojem.
GUESS JEANS przywraca dziedzictwo tego modowego giganta jako lidera w dziedzinie jeansów, wprowadzając GUESS AIRWASHTM: nowoczesną, zrównoważoną alternatywę dla tradycyjnego prania denimu za pomocą kamieni, które GUESS zainicjowało w 1981 roku. Stworzona przez Creative Directora, Nicolaia Marciano, marka GUESS JEANS na nowo łączy się z ideą, która zmieniła kulturę jeansów. Ponadczasowa propozycja redefiniuje autentyczną garderobę z Zachodniego Wybrzeża, którą ucieleśnia GUESS, poprzez współczesne wartości i wizję. Zbudowane na czterdziestu latach nowoczesnego dziedzictwa, GUESS JEANS buduje przyszłość kolejnych czterech dekad amerykańskiej mody.
Podczas tworzenia innowacyjnej technologii GUESS AIRWASHTM, GUESS JEANS współpracuje z firmą Jeanologia, aby zrewolucjonizować mechanikę produkcji marki. Kiedy bracia Marciano założyli GUESS w 1981 roku, wprowadzili metodę stone wash, która na zawsze zmieniła oblicze jeansu. Jej współczesny odpowiednik, GUESS AIRWASHTM, to przyszłość denimu: nowoczesna technologia, która odtwarza wygląd tego efektu sprania z perspektywy zrównoważonego rozwoju. GUESS AIRWASHTM w dużej mierze zastępuje wodę wykorzystywaną w praniu kamiennym powietrzem i bąbelkami. Praktyka ta – która również eliminuje użycie pumeksu – znacznie zmniejsza zużycie wody i energii. Technologia została opracowana przez firmę Jeanologia, wieloletniego partnera GUESS, i przez długi czas pozostaje na jej wyłączność.