MODA

Kolekcja GapKids “Back-to-School” inspiruje dzieci do wyrażania siebie

02.09.2024 FASHIONPOST

Kolekcja GapKids “Back-to-School” inspiruje dzieci do wyrażania siebie
Fot. GP ON-FIGURE MARKETING

Tegoroczna kolekcja marki Gap, stworzona z myślą o powrocie do szkoły, zachęca dzieci do bycia sobą i swobodnego wyrażania siebie poprzez muzykę, modę i taniec. Nowa kolekcja i kampania mają inspirować do autentyczności i wiary we własne możliwości.

Kolekcja Back-to-School GapKids’ oferuje nieskończone możliwości ekspresji. Luźne dżinsowe spodnie cargo, stylowe bluzy z kapturem i kurtki w stylu varsity to tylko niektóre z propozycji. Wszystkie elementy nowej linii sprawią, że dzieci rozpoczną nowy rok szkolny stylowo, na luzie i z poczuciem pewności siebie.

– Tegoroczna oferta produktów Back-to-School i promująca ją kampania, celebrują nową generację GapKids – mówi Mark Breitbard, CEO marki Gap. – Poprzez kolekcję, która zachęca do kreatywnego wyrażania siebie i kampanię, skoncentrowaną na optymizmie, dążymy do tego, aby być marką, u której dzieci znajdą ekscytujące stylizacje. Mamy nadzieję, że pokochają ją również ich rodzice.

Jak wskazuje ankieta, przeprowadzona wśród rodziców przez Gap – kreatywność i samorealizacja mają znaczący wpływ na poczucie wiary w siebie u dzieci.  Aż 86% rodziców zauważa wzrost pewności siebie u dziecka, które może wyrażać swoją osobowość poprzez modę. Co więcej, 85% rodziców uważa, że ich dzieci są bardziej entuzjastycznie nastawione wobec powrotu do szkoły, kiedy mogą samodzielnie wybrać strój na pierwszy dzień nowego roku.

GP ON-FIGURE MARKETING

Towarzyszący kampanii film „Just dance.”, prezentuje młodych artystów-tancerzy, którzy wykonują oryginalną choreografię, stworzoną przez Ysabelle Capitulé do piosenki „Canned Heat” Jamiroquai. Film w reżyserii Charlie’ego Di Placido zwraca uwagę na płynne ruchy i swobodę młodych tancerzy, ubranych w stylizacje GapKids, które odzwierciedlają ich indywidualność. Spot nawiązuje do kultowej sceny z historii popkultury, z Jonem Hederem i Efrenem Ramirezem w rolach głównych, łącząc nostalgię z nowoczesnym stylem.

– Praca z Gap przy tej kampanii, z perspektywy ojca, była dla mnie czymś naprawdę wyjątkowym – mówi Jon Heder. – Powrót do szkoły może być stresującym czasem. Ta kampania jest ważnym przypomnieniem, aby zachęcać dzieci do celebrowania swoich supermocy i tańczenia tak, jakby nikt nie patrzył. Współpraca z Gap przy tym projekcie była dla mnie znacząca i przyniosła mi wiele radości.

Badanie Gap wykazało również, że 87% rodziców zauważa zwiększoną wiarę w siebie u swojego dziecka, gdy może ono wyrażać się poprzez muzykę i taniec, co dodatkowo podkreśla siłę twórczej ekspresji w budowaniu poczucia własnej wartości u dzieci.

GP ON-FIGURE MARKETING