Tegoroczna kolekcja marki Gap, stworzona z myślą o powrocie do szkoły, zachęca dzieci do bycia sobą i swobodnego wyrażania siebie poprzez muzykę, modę i taniec. Nowa kolekcja i kampania mają inspirować do autentyczności i wiary we własne możliwości.
Kolekcja Back-to-School GapKids’ oferuje nieskończone możliwości ekspresji. Luźne dżinsowe spodnie cargo, stylowe bluzy z kapturem i kurtki w stylu varsity to tylko niektóre z propozycji. Wszystkie elementy nowej linii sprawią, że dzieci rozpoczną nowy rok szkolny stylowo, na luzie i z poczuciem pewności siebie.
– Tegoroczna oferta produktów Back-to-School i promująca ją kampania, celebrują nową generację GapKids – mówi Mark Breitbard, CEO marki Gap. – Poprzez kolekcję, która zachęca do kreatywnego wyrażania siebie i kampanię, skoncentrowaną na optymizmie, dążymy do tego, aby być marką, u której dzieci znajdą ekscytujące stylizacje. Mamy nadzieję, że pokochają ją również ich rodzice.
Jak wskazuje ankieta, przeprowadzona wśród rodziców przez Gap – kreatywność i samorealizacja mają znaczący wpływ na poczucie wiary w siebie u dzieci. Aż 86% rodziców zauważa wzrost pewności siebie u dziecka, które może wyrażać swoją osobowość poprzez modę. Co więcej, 85% rodziców uważa, że ich dzieci są bardziej entuzjastycznie nastawione wobec powrotu do szkoły, kiedy mogą samodzielnie wybrać strój na pierwszy dzień nowego roku.
Towarzyszący kampanii film „Just dance.”, prezentuje młodych artystów-tancerzy, którzy wykonują oryginalną choreografię, stworzoną przez Ysabelle Capitulé do piosenki „Canned Heat” Jamiroquai. Film w reżyserii Charlie’ego Di Placido zwraca uwagę na płynne ruchy i swobodę młodych tancerzy, ubranych w stylizacje GapKids, które odzwierciedlają ich indywidualność. Spot nawiązuje do kultowej sceny z historii popkultury, z Jonem Hederem i Efrenem Ramirezem w rolach głównych, łącząc nostalgię z nowoczesnym stylem.
– Praca z Gap przy tej kampanii, z perspektywy ojca, była dla mnie czymś naprawdę wyjątkowym – mówi Jon Heder. – Powrót do szkoły może być stresującym czasem. Ta kampania jest ważnym przypomnieniem, aby zachęcać dzieci do celebrowania swoich supermocy i tańczenia tak, jakby nikt nie patrzył. Współpraca z Gap przy tym projekcie była dla mnie znacząca i przyniosła mi wiele radości.
Badanie Gap wykazało również, że 87% rodziców zauważa zwiększoną wiarę w siebie u swojego dziecka, gdy może ono wyrażać się poprzez muzykę i taniec, co dodatkowo podkreśla siłę twórczej ekspresji w budowaniu poczucia własnej wartości u dzieci.