Inspirowana Hollywoodem kolekcja Ferragamo Pre-Fall 2023 dyrektora kreatywnego Maximiliana Davisa pojawi się na całym świecie w tym miesiącu. Aby podkreślić stylizacje ze srebrnego ekranu, marka publikuje nową kampanię reklamową nakręconą przez znanego fotografa i filmowca Tylera Mitchella.
Opierając się na nowatorskim podejściu kolekcji do różnych adaptacji filmowych mody Salvatore Ferragamo, nowa kampania oferuje niekonwencjonalnie wyrafinowany pokaz tego, co marka nazywa „świeżą perspektywą”. Tło wideo obraca się wokół eleganckiej struktury architektonicznej, która otwiera się jako rama dla falujących dolin, z modelkami w ubraniach Ferragamo zdobiącymi szczyt betonowych powierzchni.
Dopasowane flanele i dżinsy są uchwycone w miękko przesuwających się ramach. Pozostawiając jednak wyraz w naturalnym krajobrazie, typowe dla Davisa zastosowanie odważnych kolorów i metalicznych brązów wynosi estetykę kowbojską na współczesne wyżyny, spójnie współpracując z futurystycznymi strukturami w ramach kampanii.
Mówiąc o swoim wieloletnim związku z Mitchellem, Maximilian Davis mówi: „Tyler to ktoś, z kim dorastałem; jesteśmy częścią tej samej społeczności i zawsze myśleliśmy o współpracy. Jego prace cechuje prostota i elegancja oraz sposób, w jaki fotografuje ludzi; wyluzowana klarowność, która nigdy nie jest wymuszona”.