Hibou od momentu powstania udowadnia, że basic ubrania mogą być wyjątkowe. Wraz z nadejściem wiosny, marka rusza z kampanią o jasnym przekazie: prostota, funkcjonalność, wysoka jakość i produkcja w trosce o Planetę są ważniejsze niż trendy. Założeniem kolekcji jest zwrot ku zrównoważonej modzie, która nie generuje sezonowych zachcianek. Zamiast tego, proponuje ubrania, które stanowią bazę na lata.
Marka Hibou tworzy ubrania, które są hołdem dla kobiet. Podkreślają naturalne piękno, zapewniają wygodę i pewność siebie. Nie znajdziemy tu przytłaczających fasonów i nieprzyjemnych dla skóry materiałów. Zastosowana w kolekcji bawełna organiczna ma kilka kluczowych zadań – współpracować z ciałem, pozwolić skórze oddychać, absorbować wilgoć i termoregulować. W przeciwieństwie do zwykłej bawełny, nie przeciera się szybko, jest trwała, nie traci sprężystości, zaś proces naturalnego rozciągania zachodzi dużo wolniej.
„Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie bawełny organicznej ze względu na jej doskonałe właściwości oraz fakt, że pozyskiwana jest z upraw ekologicznych i rośnie zgodnie z naturą. Dzisiaj jest to w branży całkowity standard”, mówi Katarzyna Kander-Wojnicka, założycielka marki Hibou.
W kolekcji znalazły się topy, longsleeve, sukienka oraz bielizna (w rozmiarach od S do L) utrzymane w bieli oraz czerni. Wystarczy skomponować je z wygodną parą klasycznych jeansów, by być gotowym zarówno na weekendowy wypad z przyjaciółmi, jak i do codziennego spędzania czasu w mieście. Tym razem, na ubraniach nie znajdziemy logotypu marki. Kampania Basic Organic jest kwintesencją minimalizmu. Lekka estetyka, dbałość o detal i rozsądne ceny to recepta na wiosenny sukces Hibou.