MODA, URODA
Kolekcja Bartka Pilawskiego w obiektywie Mateusza Tyszkiewicza!
03.10.2018 Marta Roszewska
Umiejętności wplatania niezwykłych projektów w klasyczne kolekcje nie można Bartkowi odmówić. Pośród minimalistycznych projektów, Bartek umieścił także modne w tym sezonie peleryny z napisem "IT'S DONE", długie, powłóczyste koszule, sportowe parki z gniecionej bawełny oraz dziurawe i przykrótkie swetry. Trzecia już kolekcja Pilawskiego jest znacznie dojrzalsza od pozostałych. Łagodne połączenia elegancji i sportu są tego idealnym przykładem. Dresowe szorty z obniżonym krokiem, t-shirty z nadrukami, i oversize’owe bluzy z kapturem noszone z cekinową sukienką lub spodniami w wężowy wzór idealnie wpisują się w estetykę marki. Zafascynowany streetwearem projektant pragnie przekraczać granice, dlatego w swoich pracach kieruje się nieograniczoną swobodą. Przez cały proces tworzenia kolekcji projektantowi towarzyszyło hasło "DO YOU KNOW WHAT YOU’RE FIGHTING FOR", przypominające o tym, że ubieranie się nie powinno być skomplikowaną czynnością i przerostem formy nad treścią. Kolekcji towarzyszą także buty zaprojektowane przez Bartka dla marki Carinii. Kolekcja nie byłaby do końca pełna, gdyby nie powstała do niej adekwatna kampania. Za sterami stanął utalentowany Mateusz Tyszkiewicz, a za stylizacje odpowiada Karlina Limbach. Zdjęcia w galerii!