MODA

Kolekcja Apres-Ski od Gucci

23.12.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Kolekcja Apres-Ski od Gucci

Zima to sezon puchowych kurtek i puszystych szalików. Gucci zadebiutowało w swojej kampanii Après-Ski na ten rok z ubraniami i akcesoriami gotowymi na śnieg.

Kampania reklamowa przedstawia niektóre z najbardziej kultowych akcesoriów włoskiego domu, zaktualizowane o przytulne detale. Gucci Horsebit 1955 pojawia się z klasycznym monogramie, podczas gdy Diana została zaktualizowana o branding Trefoil, podkreślając ciągłą współpracę tej luksusowej marki z adidas. Gdzie indziej GG Marmont ma puszystą podszewkę z polaru, detal konsekwentnie spotykany w całej kolekcji na elementach takich jak podwójne buty z logo G.

Świąteczny motyw jest kontynuowany w ready-to-wear, która obejmuje dzianinowy kardigan marki adiGucci w jasnoniebieskim, różowym, zielonym i czerwonym kolorze, a także puchową kurtkę ozdobioną logo Trefoil z przodu. Klasyczny monogram Gucci pojawia się na kurtkach i spodniach, które są stylizowane na buty inspirowane wędrówkami z trzema paskami po bokach. Kolekcję uzupełniają gogle narciarskie, torby na ramię, czapki i nie tylko.

Kolekcja Après-Ski jest teraz dostępna w butikach Gucci, oprócz sklepu internetowego marki.