URODA
Kolejna marka miodowa wchodzi w obszar kosmetyków kolorowych. Pora na Rabanne
31.08.2023 FASHIONPOST
Paco Rabanne to hiszpański dom mody z bogatą i długą historią. Po udanym rebranding i skróceniu nazwy do „Rabanne” marka wchodzi w nowe obszary biznesu. Teraz planuje ekspansję rynku kosmetyków do makijażu, wprowadzając jesienią swoją pierwszą linię kolorówki.
Asortyment pierwszych kosmetyków kolorowych Rabanne będzie podzielony na cztery kategorie:
- Nudes obejmująca podkłady – 30 produktów w gamie;
- Eyephoria obejmująca kosmetyki do makijażu oczu – 29 produktów;
- Rouge Rabanne pełna szminek – 21 produktów;
- Arts Factory – produkty inspirowane sztuką, np. brokat w sprayu Shimmer Bomb.
Marka dotychczas lansowała linie zapachowe w swoim asortymencie. Każdy chyba zna takie hity jak One Million czy Black XS. Teraz przyszła pora na kosmetyki do makijażu. Oficjalna sprzedaż produktów ruszyła 21 sierpnia. Następnie kosmetyki mają być dostępne w perfumeriach Sephora w wybranych krajach Europy.