H&M miesza ze sobą styl etniczny z ponadczasową klasyką. Proponuje bluzki na jedno ramię, dziewczęce koszule obszyte falbankami, a także obszerne tuniki we wzory. Do tego możemy założyć trapezową skórzaną spódnicę, zamszowe kuloty lub granatowe dżinsy. Naszą uwagę zwracają kwiatowe suknie boho oraz spodnie ogrodniczki. Dodatki także mają plemienne zacięcie – torebki obszyte są pomponikami oraz koralikami.
W lookbooku zatytułowanym „Kobieca ekspresja” wystąpiła Aneta Pająk z agencji Mango Models. Polka ma już na swoim koncie przejście po wybiegu dla marek takich jak Chanel, Michael Kors, Rodarte, Oscar de la Renta, Isabel Marant oraz Dolce & Gabbana na sezon wiosna-lato 2016. Brała udział także w kampaniach Topshop, Dior Beauty oraz Stella McCartney Sport.
Choć zakres cenowy nowej kolekcji H&M jest wyższy w stosunku do regularnej kolekcji, to świetna okazja na odświeżenie swojej szafy tuż przed nadejściem wiosny.