MODA

Kim Kardashian została twarzą Balenciagi

03.02.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Kim Kardashian została twarzą Balenciagi

Dom mody Balenciaga rozgościł się w domu Kim Kardashian tworząc wspólnie kampanię reklamową.

Wygląda na to, że Kim Kardashian i Kanye West dostali jednakową opiekę od Demny Gvasalii po rozwodzie – niecały miesiąc po tym, jak Ye ogłosił swoją trójstronną współpracę z Demną i GAP, Kim została ujawniona jako nowa twarz Balenciagi. 

Decyzja o obsadzeniu Kim Kardashian w roli gwiazdy kampanii reklamowej jest dość  radykalną zmianą Balenciagi. Przez długi czas Instagram marki był układanką zdjęć bladych, ponurych artystów, wiktoriańskich dzieciaków z berlińskiej sceny. Oczywiste jednak jest, że Demna ma obsesję na punkcie celebrytów i rozgłosu. Jego twórcze kierownictwo nad Kardashianką, w zasłaniających twarz, od stóp do głów kostiumach do przeobrażania się, sprawił, że najbardziej rozpoznawalne kobiety na świecie są praktycznie pozbawione twarzy. 

Poza projektami Kim Kardashian, jest to pierwsza modowa kampania od 2014 roku, kiedy to ona i Kanye West byli gwiazdami kolekcji Balmain SS15.