MODA

Kim Kardashian otwiera markę z produktami do pielęgnacji skóry

12.06.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Kim Kardashian otwiera markę z produktami do pielęgnacji skóry
Kim Kardashian powraca do świata beauty i pielęgnacji skóry, wprowadzając na rynek SKKN by Kim.

W lipcu ubiegłego roku Kardashianka ogłosiła w relacji na Instagramie, że zamyka swoją markę KKW Beauty, aby skupić się na „nowych formułach, które są bardziej nowoczesne, innowacyjne i opakowane w podwyższony i nowy, zrównoważony wygląd”.

„We wszystkich moich przedsięwzięciach biznesowych napędzała mnie moja pasja do wypełniania luk na rynku za pomocą fachowo wykonanych i powszechnie lubianych produktów, które są nastawione na wydajność”, powiedziała Kardashian w komunikacie prasowym. 
 
„To, co zaczęło się u mnie jako diagnoza łuszczycy, stało się katalizatorem mojej podróży w kierunku odkryć dotyczących pielęgnacji skóry, inspirując mnie do lepszego poznania i sposobów jej pielęgnacji. Praca z niektórymi z najlepszych dermatologów i lekarzy medycyny estetycznej dała mi niesamowitą możliwość uczenia się na podstawie ich wiedzy.  Wiedziałam, że muszę się nią podzielić”, dodaje.

SKKN by Kim będzie zawierać dziewięć produktów, które można łączyć i dopasowywać. Płyn do mycia, tonik, peeling, serum z kwasem hialuronowym, serum z witaminą C, krem nawilżający, krem pod oczy, olejek na noc. Ceny wahają się od 45 USD do 95 USD.

Nowa linia pojawi się 21 czerwca i będzie dostępna wyłącznie na stronie internetowej marki.