„Szminka trzyma cię w ryzach, sprawia, że czujesz się prawdziwą kobietą – dodaje ci pewności siebie i wielkiej mocy. Dlatego postanowiłam zebrać wszystkie moje przyjaciółki, te piękne i inspirujące kobiety, aby pomóc mi szerzyć wiadomość, że możemy to zrobić” – tak swoją współpracę z gwiazdami komentuje charakteryzatorka Charlotte Tilbury. Brytyjka zaprosiła do projektu najgorętsze nazwiska z branży mody i filmu – Emily Ratajkowski, Mirandę Kerr, Kate Bosworth, Salmę Hayek, Cindy Crawford, Poppy Delevingne, Helenę Bonham-Carter i oczywiście królową mediów – Kim Kardashian.
Kolekcja kosmetyków Hot Lips połączyła kobiety różniące się wiekiem i wykonywanym zawodem. Każda wykreowała własny kolor szminki i nazwę, nawiązującą do własnego imienia oraz nazwiska czy pseudonimu. Szminka Cindy Crawford jest wielkim pokłonem w stronę lat 90., których jest ikoną, Emily Ratajkowski wybrała seksowny odcień czerwieni, który z pewnością spodobałby się Aniołkom Charliego z lat 70., Helena Bonham-Carter postawiła na kolor ciemnego wina, a Kim Kardashian-West, jak można było się spodziewać, wybrała charakterystyczny i swój ulubiony kolor „nude”.
Kolekcja kosmetyków będzie kosztować tylko 1 £, a zyski z sprzedaży kosmetyku będą przekazane na pomoc fundacji humanitarnej „Woman For Women”. Jak się okazało wszystkie panie zadeklarowały oddanie zysków z sprzedaży na cele charytatywne.
Szminki wejdą do sprzedaży już w czerwcu. Przystępna cena, gwiazdorska obsada i tak szczytny cel z pewnością przyczynią się do wielkiego sukcesu Hot Lips. Wielkie brawa za tak piękny gest!