MODA

Kim Gordon and Coco Gordon Moore promują „it bags” od Marca Jacobsa

18.08.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Kim Gordon and Coco Gordon Moore promują „it bags” od Marca Jacobsa

Tradycyjny harmonogram mody mógł zostać całkowicie zmieniony w ciągu ostatnich dwóch lat, ale jeśli jest jedna rzecz, która pojawia się co roku, o tej samej porze, to są to kampanie reklamowe na sezon jesień-zima.

Każdego lata, jak w zegarku, luksusowe domy mody zaczynają odsłaniać swoje kampania reklamowe, w których występują top modelki i gwiazdy Hollywood.
 
W tym roku na początku zadebiutowała męska kampania reklamowa Prady z udziałem Jeffa Goldbluma, Damsona Idrisa i Ramiego Malka, sfotografowana przez Davida Simsa i zestawiona z portretami martwej natury przedstawiających osobiste rzeczy aktorów. Sims zastosował podobny kierunek twórczy do kampanii odzieży damskiej Prady z Hunter Schafer i Kendall Jenner w rolach głównych. 
 
Kim Gordon, była frontwoman Sonic Youth jest bohaterką dawnych kampanii reklamowych Marca Jacobsa stworzonych przez Juergena Tellera. Teraz, razem z córką, Coco Gordon Moore, pojawiły się w nowej kampanii Marc Jacobs. Zdjęcia przypominają te dawne. Obie Panie mają na sobie największe hity z archiwów marki.

Matka z córką ubrane są w archiwalne projekty domu mody Marc Jacobs, w tym opaski na głowę z rogami, futrzane kurtki w cukierkowym kolorze oraz komplety w zebrę. 

Ale prawdziwymi gwiazdami kampanii reklamowej (oprócz Kim i Coco, oczywiście) są it bags Marca Jacobsa o nazwie Natasha, Ukital oraz Classic Q. Powstały one w 2000 roku i projektant postanowił wyciągnąć je z archiwów marki.