MODA
Kim Gordon and Coco Gordon Moore promują „it bags” od Marca Jacobsa
18.08.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Tradycyjny harmonogram mody mógł zostać całkowicie zmieniony w ciągu ostatnich dwóch lat, ale jeśli jest jedna rzecz, która pojawia się co roku, o tej samej porze, to są to kampanie reklamowe na sezon jesień-zima.
Każdego lata, jak w zegarku, luksusowe domy mody zaczynają odsłaniać swoje kampania reklamowe, w których występują top modelki i gwiazdy Hollywood.
W tym roku na początku zadebiutowała męska kampania reklamowa Prady z udziałem Jeffa Goldbluma, Damsona Idrisa i Ramiego Malka, sfotografowana przez Davida Simsa i zestawiona z portretami martwej natury przedstawiających osobiste rzeczy aktorów. Sims zastosował podobny kierunek twórczy do kampanii odzieży damskiej Prady z Hunter Schafer i Kendall Jenner w rolach głównych.
Kim Gordon, była frontwoman Sonic Youth jest bohaterką dawnych kampanii reklamowych Marca Jacobsa stworzonych przez Juergena Tellera. Teraz, razem z córką, Coco Gordon Moore, pojawiły się w nowej kampanii Marc Jacobs. Zdjęcia przypominają te dawne. Obie Panie mają na sobie największe hity z archiwów marki.
Matka z córką ubrane są w archiwalne projekty domu mody Marc Jacobs, w tym opaski na głowę z rogami, futrzane kurtki w cukierkowym kolorze oraz komplety w zebrę.
Ale prawdziwymi gwiazdami kampanii reklamowej (oprócz Kim i Coco, oczywiście) są it bags Marca Jacobsa o nazwie Natasha, Ukital oraz Classic Q. Powstały one w 2000 roku i projektant postanowił wyciągnąć je z archiwów marki.
Matka z córką ubrane są w archiwalne projekty domu mody Marc Jacobs, w tym opaski na głowę z rogami, futrzane kurtki w cukierkowym kolorze oraz komplety w zebrę.
Ale prawdziwymi gwiazdami kampanii reklamowej (oprócz Kim i Coco, oczywiście) są it bags Marca Jacobsa o nazwie Natasha, Ukital oraz Classic Q. Powstały one w 2000 roku i projektant postanowił wyciągnąć je z archiwów marki.