MODA

Khloe Kardashian występuje w kampanii reklamowej swojej marki Good American

16.06.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Khloe Kardashian występuje w kampanii reklamowej swojej marki Good American
Inkluzywna marka odzieżowa Khloé Kardashian, Good American, właśnie połączyła siły z marką strojów kąpielowych Body Glove, aby stworzyć zupełnie nową kolekcję strojów kąpielowych na sezon wiosna/lato 2023.

Dostępna w rozmiarach od XS do 5XL i ma na celu połączenie doświadczenia Good American w rzeźbieniu sylwetki z estetyką Body Glove w stylu lat 80., czego efektem jest kolekcja seksownych i sportowych sylwetek w żywej palecie kolorów czerni, różu i złota. Kolekcja, zawierająca charakterystyczne dla Good American detale podkreślające talię i regulowane elementy, ma na celu sprawienie, by kobiety o każdym kształcie i rozmiarze czuły się wspierane i wyrywane. 

Aby uczcić tę współpracę, Khloé Kardashian występuje w kampanii marki, oddając hołd kultowej garderobie Kris Jenner z lat 80. Jako marka, która jest w rodzinie od pokoleń, Body Glove stanowi podstawę garderoby strojów kąpielowych Kardashian, dzięki czemu ich współpraca z GA jest nieunikniona.

„Body Glove to marka, którą moja rodzina i ja kochamy i żyjemy z nią od zawsze”, wyjaśnia Kardashian. Moja mama nosiła Body Glove przez cały czas w latach 80., więc wydaje się, że jest to idealny hołd dla naszej wspólnej miłości do strojów kąpielowych. Moją ulubioną cechą tej kolekcji jest podszewka w kontrastowym kolorze, która została teraz zaktualizowana, aby podkreślić naturalne kobiece krągłości, zamiast być prostą linią detali wzdłuż boku kostiumu kąpielowego. Dodaje to dodatkowej odrobiny wcięcia w talii i stylu, który, mam nadzieję, pokochają wszystkie kobiety i sprawi, że poczują się najlepiej tego lata”, dodaje.

Wejdź na stronę Good American, aby kupić efektowną kolaborację.