Linia „Cinderella” do salonów MAC w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Poznaniu oraz do polskiego sklepu internetowego trafi 5 marca – jeśli polujecie na unikalne produkty w błękitnych opakowaniach, przygotujcie się na walkę. Powód? Internetowa przedsprzedaż kosmetyków z limitowanej kolekcji za oceanem zakończyła się po zaledwie kilku godzinach. Sprzedawane oficjalnie za 17,5 dolara szminki momentalnie pojawiły się na eBayu w sześciokrotnie wyższej cenie, a cała linia, składająca się z 17 kosmetyków, na aukcjach internetowych oferowana była nawet za 1250 dolarów. Jest się o co bić: w skład kolekcji wchodzą nie tylko pudry, pomadki i cienie, ale też błyszczyk do powiek (!), brokat i pędzle.
W promocję nowego filmu Disneya zaangażowało się też dziewięcioro znanych projektantów obuwia – więcej przeczytacie tutaj.