MODA

Kawaii plus mrok

25.03.2015 Redakcja Fashion Magazine

Kawaii plus mrok

Zarówno Hello Kitty (wymyślone przez spółkę Sanrio w 1974 roku), jak i Yōji Yamamoto pochodzą z Japonii. Na tym rzeczy wspólne się kończą. Marka z kotkiem promuje styl miły i rozkoszny, podczas gdy projektant nie boi się ryzykować, porusza się na granicy sztuki i mody. Jego jesienna kolekcja 2015 przytłaczała czernią i formami łączącymi styl wampirycznego kina grozy z antycznymi drapowaniami. Różnice nie przeszkodziły we współpracy. Linia będzie nazywać się „Kitty’s”. Ceny mają się wahać między 73 a 330 dolarami. W dwóch sklepach otwartych w Japonii fani Hello Kitty znajdą koszulki polo, t-shirty, bluzy, baseballówki, plecaki czy etui do iPhone’a.
Współpracę z Hello Kitty nawiązali już Christian Louboutin, John Galliano czy marka Vans. Co wymyśli Yamamoto?

 

Hello Kitty i Louboutin