KULTURA
Kave Gallery, artystyczny projekt Kave Home, prezentuje nową kampanię w kultowym Musée National Pablo-Picasso w Paryżu
01.11.2025 FASHIONPOST
Projekt Kave Gallery, założony w 2023 r., narodził się w celu zachowania i dzielenia się historiami Morza Śródziemnego poprzez sztukę. Stał się miejscem spotkań artystów i miłośników sztuki, oferując unikalny i wyselekcjonowany wybór dzieł zakorzenionych w tym regionie bogatym w kontrasty kulturowe.
Nowa kampania, nakręcona w symbolicznym otoczeniu Muzeum Picassa, prezentuje prace czterech współczesnych artystów, których twórczość jest w bezpośrednim dialogu z tożsamością śródziemnomorską: Piro, Sacrée Frangine, Szymon Keller i Terre Brute.
Galeria Kave proponuje rozumienie Morza Śródziemnego nie tylko jako terytorium geograficznego, ale także jako wspólnego języka wizualnego i symbolicznego. Miejsce spotkań, dialogu i integracji różnorodności. W ramach współpracy z artystami i rzemieślnikami z całego świata, zarówno wschodzącymi, jak i uznanymi, których kariery prowadzą dialog z Morzem Śródziemnym z technicznego, kulturowego i osobistego punktu widzenia, oferując aktualną i głęboką wizję tego dziedzictwa, projekt bada, w jaki sposób sztuka może być narzędziem spójności kulturowej i sposobem na zachowanie zbiorowego dziedzictwa.
Uczestniczy również w wystawach, wydarzeniach i przestrzeniach kulturalnych, tworząc powiązania z artystami i przedstawiając ich historie publiczności w namacalny i empiryczny sposób.
Prace prezentowane w kampanii są częścią bieżącej produkcji każdego artysty i oferują współczesne spojrzenie na kulturowe, ludzkie i emocjonalne dziedzictwo Morza Śródziemnego.
Kolekcja dzieł sztuki, którą można znaleźć na stronie internetowej i która jest regularnie aktualizowana. Jest starannie dobrana, aby uzupełnić propozycję projektową marki Kave Home, pokazując, że nabycie dzieła sztuki nie jest czymś zarezerwowanym dla nielicznych, ale estetycznym gestem i sposobem na zachowanie zbiorowej spuścizny artystycznej.
Kave Gallery przybliża sztukę współczesną nowym odbiorcom, pokazując, że kolekcjonowanie sztuki może być dostępnym, znaczącym i transformującym doświadczeniem.