Kate Moss i Diet Coke kontynuują trwającą współpracę, publikując drugi sezon „Love What You Love”.
Po udanym pierwszym sezonie Kate Moss zamierza nadal wnosić swoją wiedzę modową i lekceważący styl do świata DC, tym razem korzystając z bogatego archiwum marki jako inspiracji i czerpiąc z kultowych reklam „11:30 Break” z lat 90. .
„Ostatni rok był niesamowitym przeżyciem, więc kiedy współpracowaliśmy przy drugim sezonie, archiwa marki były niesamowitym miejscem do rozpoczęcia”, mówi supermodelka i dyrektor kreatywna. „Dietetyczne przerwy na colę to klasyka, a ja chciałam dodać modowy akcent do tych chwil. Kampania bardzo różni się estetycznie od lat 90. i 00., ale narracja jest taka sama. Chodzi o przerwę, aby pokochać to, co kochasz i pozwolić sobie na ten moment, nie traktując siebie zbyt poważnie. Nie mogę się doczekać, aby wkrótce zaprezentować nową kampanię!”, dodaje.
W następnej odsłonie „Diet Coke by Kate Moss” pojawi się więcej treści związanych z modą, a także kolekcja towarów z limitowanej edycji.