MODA

Karlie Kloss w kampanii „Swarovski Crystaldust Crew”

28.07.2016 Redakcja Fashion Magazine

Karlie Kloss w kampanii „Swarovski Crystaldust Crew”

Kampania składa się z 3 filmików i dwóch materiałów wizualnych, których autorką jest Sophy Holland. Przed obiektywem oprócz Karlie Kloss możemy podziwiać trendsetterów marki Swarovski jak Margaret Zhang i Tommy’ego Tona, modelki Winnie Harlow i Chanel Iman, brazylijską gwiazdę telewizji Giovannę Ewbank, znawców mody Bryanboy’a, Zanitę Whittington oraz Gogoboi’a, a także Vanessę Hong, Vashtię Kola i Harley Viera-Newton. Tak duża grupa, składająca się aż z 12 osób, to zestawienie ludzi o innym pochodzeniu, doświadczeniach i karierach, a zarazem prawdziwy pokaz osobowości.

Kolekcja Crystaldust, która wejdzie do sprzedaży w sezonie jesień-zima 2016, składa się z dwóch rodzajów bransoletek, spiralnego mankietu oraz otwartej bransolety typu bangle. Oba rodzaje pojawią się w aż ośmiu kolorach, które można łączyć w dowolny sposób, np. w kontrastowych zestawieniach, warstwowo lub solo, na nadgarstku lub w innym zaskakującym miejscu. Co więcej, każda z osób biorących udział w kampanii proponuje coś innego. Zanita oraz Giovanna postawiły na odważne noszenie na kostce czy w postaci obroży, natomiast Vashtie Kola dobiera swoją biżuterię do całej stylizacji. Z kolei ambasadorka Karlie Kloss mówi, że lubi prostotę, a dzięki bransoletce Crystaldust, każda jej stylizacja jest wyjątkowa.

Kampanii towarzyszy również specjalny hashtag #BeBrilliant i jak tłumaczy Bryanboy, oznacza on, że każdy powinien pozwolić zabłysnąć swojej osobowości. Bloger dodaje, że najlepszym dodatkiem do bransoletki Crystaldust jest nic innego, jak promienny uśmiech.