Karlie Kloss nie zwalnia tempa! Amerykanka jest gwiazdą nie tylko wybiegów czy reklam, ale także social mediów. Jej Instagram śledzi 4,7 milionów osób, a Facebook zgromadził ponad 1,5 miliona jej fanów. A te liczby stale rosną. To zapewne jeden z powodów, dla których Swarovski zdecydował się na wybór Kloss jako nowej ambasadorki marki.Modelka przyciąga uwagę młodych kobiet, a social media gwarantują dostęp do szerokiej publiczności. Jak zapewnia dyrektor kreatywna biżuteryjnego brandu Nathalie Colin, dostępność powinna być wpisana w DNA marki, każda okazja do zbliżenia się do konsumentów jest dobra, a Karlie Kloss posiada głęboką wiedzę na temat social mediów i tego co aktualnie „w trawie piszczy”.
Modelka nie może opanować swojej radości. Jak wyznała, to dla niej zaszczyt dołączyć do rodziny Swarovskiego i tym samym być częścią długiej oraz bogatej historii marki, która wyposaża kobiety we wspaniałe, niepowtarzalne projekty. Na potrzeby współpracy Karlie razem z marką stworzyła krótki filmik. Przypomnijmy, że modelka sama posiada kanał na YouTubie, przedstawiający życie i pracę w modelingu od kulis.
Karlie Kloss to kolejna z topowych modelek biorących udział w kampanii Swarovski. Poprzednią ambasadorką marki była australijska piękność Miranda Kerr. Współpraca zapowiada się naprawdę ciekawie. Czekamy na dalszy jej rozwój!