MODA
Karl Lagerfeld zaprojektował ołówki za… prawie 3 tysiące dolarów
15.06.2016 Redakcja Fashion Magazine
Współczesna ikona Chanel ma na swoim koncie dziesiątki kolaboracji. Lagerfeld najwyraźniej stara się udowodnić, że niczym prawdziwy człowiek renesansu jest gotowy zaprojektować wszystko. Teraz Karl, który skończy w tym roku 83 lata, postanowił skorzystać z zaproszenia Faber-Castell, prestiżowej marki produkującej artykuły piśmiennicze.
Skoro Lagerfeld zaangażował się we współpracę, to musiała być ona oczywiście na najwyższym poziomie. I tak, specjalny ołówek zaprojektowany wspólnie z mistrzem będzie można kupić za 2825 dolarów. Mini-kolekcja Karlbox trafi do butików projektanta i Faber-Castell 1. września, a do autoryzowanych sklepów marki 19. września.
Choć cena wydaje się absurdalnie wysoka, chętnych z pewnością nie zabraknie. Lagerfeld udowodnił już niejednokrotnie, że współpraca z nim zapewnia zainteresowanie, prestiż i kolejkę chętnych, chcących choć przez chwilę poczuć się jak projektant. Czy tym samym nie rozmienia się jednak na drobne? Oceńcie sami.
Inne szalone kolaboracje Karla: