Sfotografowana w słonecznym Los Angeles kampania kapsułowej kolekcji H&M doskonale wpisuje się w modny trend vintage. Lata 60. i 70., a co za tym idzie kolorowe futerka, zamsz, otulające sylwetkę miękkie swetry, spodnie z poszerzanymi nogawkami i bluzki w stylu boho zdominowały wybiegi i sklepowe półki. Każda z super modelek (w tym nasza ulubienica, Imaan Hammam) reprezentuje jednak nieco inną odsłonę vintage, dzięki mistrzowskim stylizacjom Tony’ego Irvine.
Finka Suvi Koponen została twarzą linii o bardziej nowoczesnym charakterze, pochodząca z Maroko Imaan w pełni reprezentowała klasyczną odsłonę lat 70., a rudowłosą Holenderkę Rianne wystylizowano w bardziej minimalistycznym nurcie, nawiązującym do odsłony H&M Studio.
Lubimy bardzo i czekamy na całą kolekcję w H&M, a w międzyczasie planujemy zakupy przy okazji Balmain dla H&M!