Od 2019 roku w ramach inicjatywy Good Game Gucci wnosi swoje stuletnie dziedzictwo do świata gier, łącząc modę z nowymi możliwościami online.
Od platformy Roblox, Gucci Town, po współpracę z limitowaną edycją Xbox, włoski dom mody szczyci się ugruntowaną obecnością w świecie gier.
W najnowszej ofercie Gucci używa przerobiony monogram GG – w tym przypadku zdekodowanego jako „Dobra gra” – do kierowania przyciągającymi wzrok projektami. Tworząc kompletny wygląd od stóp do głów, w kolekcji kapsułowej z monogramem GG znajdziemy czapkę, bluzę z kapturem, T-shirt, koszulkę do gry w kręgle, a także obuwie i torby. Wszystko jest zdefiniowane przez odważne tęczowe odcienie.
W najnowszej ofercie Gucci używa przerobiony monogram GG – w tym przypadku zdekodowanego jako „Dobra gra” – do kierowania przyciągającymi wzrok projektami. Tworząc kompletny wygląd od stóp do głów, w kolekcji kapsułowej z monogramem GG znajdziemy czapkę, bluzę z kapturem, T-shirt, koszulkę do gry w kręgle, a także obuwie i torby. Wszystko jest zdefiniowane przez odważne tęczowe odcienie.