MODA
Kampania Zalando „Zwyczajnie nadzwyczajne” w obiektywie Marcina Kempskiego
08.03.2019 Marta Roszewska
"Zwyczajnie nadzwyczajne", to w zrozumieniu Zalando swoboda w wyrażaniu siebie – właśnie poprzez indywidualny styl. Gigant modowy zaprosił polskirgo fotografa Marcina Kempskiego do współpracy prze najnowszej kampanii na wiosnę-lato 2019. Głownym jej celem przekazanie jest odbiorcy, że nie nasze pochodzenie, a to jakie markie wybieramy i w jaki sposób się prezentujemy świadczy o naszym stylu.
Stworzone zdjęcia i krótkie filmy przedstawiają ludzi w codziennych sytuacjach, które w intrygujący sposób kontrastują z ich sposobem ubierania się i stylem – designerskimi lookami przykuwającymi uwagę. Efekt wizualny wzmocniony jest niemalże surrealistycznym kontrastem pomiędzy przyziemną codziennością a niesamowitymi stylizacjami i ekspresją modeli.
Kampania równiez ma na celu uwzględnienie 17 nowych marek, które pojawiły się w ofercie Zalando Premium – jest to m.in. See by Chloe, Mulberry, Elisabetta Franchi, Missoni czy Tous.