MODA

Kampania wizerunkowa marki Szczesny „Night Horse”

13.07.2016 Justyna Majka

Kampania wizerunkowa marki Szczesny „Night Horse”

W najnowszej kolekcji projektant czerpie inspirację ze strojów oraz kultury jazdy konnej. Wśród materiałów jakie wykorzystał znalazły się wełna, tweed, naturalna skóra, sztuczne futra oraz dzianiny bawełniane. To pełnoprawna kolekcja damska, w którą gdzieniegdzie wpleciono także sylwetki męskie. Dominują w niej pudełkowe metaliczne kurtki, dziergane suknie i swetry oraz wyraziste detale – frędzle, wstążki, koraliki, rozcięcia. Jeżeli chodzi o paletę kolorystyczną, wyróżniliśmy w niej czerń, żółty oraz kobaltowy. Projektant eksperymentuje z akcesoriami – zaprojektował pojedyncze i podwójne saszetki oraz torebki, które można nosić zawieszone przez ramię lub w pasie. Premierowy pokaz kolekcji odbył się podczas XIV edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Zdjęcia do najnowszej sesji wizerunkowej marki wykonał Łukasz Dziewic, który stworzył retro klimat poprzez wykorzystane analogowego, miękkiego światła. Dzięki temu zabiegowi uwypuklił metaliczne materiały, ortaliony oraz miękkie dzianiny. Stylizacją zajął się Mateusz Kołtunowicz, a o fryzury zadbał Kamil Pecka (Jaga Hupało Born to Create). Makijaż bazujący na awangardowej kobaltowej kresce na oku to pomysł Kamili Jankowskiej, a najnowsze propozycje projektanta prezentuje na sobie rudowłosa modelka – Iga Lechowicz (Venti Models) oraz model – Janek Bartenbach.

Bardzo doceniamy dbałość projektanta o jakość, detale oraz ręczne wykończenia. Które sprawiają, że jego ubrania są efektowne, ale jednocześnie bardzo funkcjonalne i gotowe do noszenia. Kibicujemy!