MODA

Kampania Versace wiosna-lato 2017

17.12.2016 Michalina Murawska

Kampania Versace wiosna-lato 2017

Ta kampania to zupełnie inna propozycja ze strony Versace. Poprzednia, w której pojawiły się Gigi Hadid i Karlie Kloss, wywołała kontrowersje ze względu na zbyt młody wiek modelek, które wypadły dość niewiarygodnie w roli  matek. Tym razem Versace idzie w podobnym kierunku co inne marki. W sezonie wiosna-lato 2017 do kampanii wykorzystuje zwierzęta, jednak przeciwieństwie do Gucci, które zaangażowało do sesji dzikie zwierzęta, u Versace pojawiają się… konie. Za obiektywem najnowszej sesji wizerunkowej stanął nie kto inny jak Bruce Weber, który z włoskim domem mody współpracuje już od ponad 20 lat. Jego dynamiczne zdjęcia  mają być odzwierciedleniem wolności wyboru, ekspresji oraz słowa.

Gwiazdami sesji wizerunkowej zostały Anna Ewers i Edie Campbell. Donatella styl sportowy nazwała przyszłością mody. Właśnie dlatego wiosenno-letnia kolekcja Versace jest o wiele bardziej casualowa niż zazwyczaj, a stylizacje w sesji wizerunkowej bardziej dynamiczne. Jak wam się podoba to „nowe” Versace?

Przeczytajcie także

Gigi Hadid i Karlie Kloss mamami… w kampanii Versace