MODA
Kampania Versace Jeans Couture SS22 to mocna dawka nostalgii
07.04.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Po raz pierwszy metka Versace Jeans pojawiła się w 2018 roku. Narodziła się z Versus i Versace Jeans i od tego czasu zachwyca.
W tym sezonie kolekcja Versace Jeans była inspirowana młodzieńczymi eksperymentami i możliwościami, jakie daje młodość. Versace Jeans bawi się narracjami o dojrzewaniu, które przejawiają się w kampanii reklamowej.
Jeśli chodzi o kobiety, Versace Jeans proponuje sylwetki, które stawiają na romantyczność i zmysłowość. Sukienki z marszczonymi falbankami i bieliźnianymi detalami, ale także z nowoczesnym akcentem plisse. Tkaniny, która jest motywem przewodnim kolekcji. Męskie stylizacje są amerykańskimi klasykami, pełnymi dżinsu z delikatnym sportowym akcentem. Królują luźne kroje, elementy streetwearu oraz zwierzęce i kwieciste wzory.
Kolorowym zdjęciom towarzyszy film krótkometrażowy mieszkającego w Paryżu reżysera Vincenta Catela. Po raz drugi współpracując z Versace Jeans Couture – w zeszłym roku nakręcił „Freedom Now” – Catel przedstawia grupę młodych ludzi, pełną radości i optymizmu.