MODA

Kampania Versace Jeans Couture SS22 to mocna dawka nostalgii

07.04.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Kampania Versace Jeans Couture SS22 to mocna dawka nostalgii

Po raz pierwszy metka Versace Jeans pojawiła się w 2018 roku. Narodziła się z Versus i Versace Jeans i od tego czasu zachwyca. 

W tym sezonie kolekcja Versace Jeans była inspirowana młodzieńczymi eksperymentami i możliwościami, jakie daje młodość. Versace Jeans bawi się narracjami o dojrzewaniu, które przejawiają się w kampanii reklamowej. 
 
Jeśli chodzi o kobiety, Versace Jeans proponuje sylwetki, które stawiają na romantyczność i zmysłowość. Sukienki z marszczonymi falbankami i bieliźnianymi detalami, ale także z nowoczesnym akcentem plisse. Tkaniny, która jest motywem przewodnim kolekcji. Męskie stylizacje są amerykańskimi klasykami, pełnymi dżinsu z delikatnym sportowym akcentem. Królują luźne kroje, elementy streetwearu oraz zwierzęce i kwieciste wzory. 
 
Kolorowym zdjęciom towarzyszy film krótkometrażowy mieszkającego w Paryżu reżysera Vincenta Catela. Po raz drugi współpracując z Versace Jeans Couture – w zeszłym roku nakręcił „Freedom Now” – Catel przedstawia grupę młodych ludzi, pełną radości i optymizmu.