MODA

Kampania Tommy Hilfiger wiosna-lato 2016

20.01.2016 Redakcja Fashion Magazine

Kampania Tommy Hilfiger wiosna-lato 2016

Podczas pokazu na wiosnę-lato 2016, Tommy Hilfiger przeniósł gości wprost na karaibskie wyspy, a modelki przechadzały się w rytm egzotycznej muzyki i brodziły w zbiornikach wypełnionych wodą. Amerykańska marka kontynuuje motyw przewodni tej kolekcji w najnowszej kampanii na wiosnę-lato 2016, której kolory oraz swobodny wyspiarski styl przywodzą na myśl pełną przygód podróż po Karaibach.

Sesja wizerunkowa zatytułowana „Wish you were here” zainspirowana została rajskimi wakacjami na wyspach St Vincent i Grenadyny, a wyspiarski i egzotyczny luz łączy się w niej ze świeżym powiewem kobiecej elegancji. Twarzą kampanii po raz kolejny została Behati Prinsloo – aniołek Victoria’s Secret występuje w roli ambasadorki marki już trzeci sezon z rzędu i, jak zwykle u Tommy’ego Hilfigera, towaszyszy jej cała plejada przystojnych modeli: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett i Darius Trabalza. Iście klimatyczne zdjęcia są tym razem dziełem Craiga McDeana – jednego z najbardziej znanych i utytułowanych fotografów mody na świecie, regularnie współpracującego z największymi magazynami na świecie oraz markami takimi jak Alexander McQueen, Dior czy Prada.

Na pocieszenie dodamy, że do lata zostało dokładnie 155 dni.