Autorem jesienno-zimowej sesji wizerunkowej „The Walk” został legendarny już fotograf street style’u Tommy Ton, który od lat zajmuje się uwiecznianiem mody ulicznej, głównie dla serwisów style.com oraz gq.com. Twarzami nowej kampanii Michaela Korsa, oprócz wspomnianej już Solange, zostały modelki Nina Adgal i Soo Joo Park oraz grecka księżniczka Olympia. Wszystkie mają na sobie elementy z jesiennej kolekcji, ale gwiazdą kampanii są torebki, w szczególności modele Brooklyn i Isadore. Tommy uchwycił trendsetterki na tle tętniących życiem ulicach Nowego Jorku, które według samego Michaela Korsa są najlepszym przykładem miejskiego wybiegu.
Jesienno-zimowa kampania Michaela Korsa to prawdziwa celebracja zabawy modą. Kors współpracując z wieloma trendsetterkami, które wyróżniają się oryginalnym stylem, stara się nie szufladkować swojej marki, a zamiast tego pokazać, że każdy może dobierać swoje stylizacje jak chce. Lubimy!