To już trzeci raz kiedy Adam Pluciński współpracuje z marką Solar. „Z Adamem pracujemy od kilku sezonów i świetnie się rozumiemy – w jego zdjęciach zawiera się wszystko, co chcemy przekazać naszym klientkom: kobiece piękno, ubrania, które łączą w sobie wygodę i elegancję oraz detale i faktury nadające kolekcji niepowtarzalny charakter. Myślę, że najnowsza kampania jest najlepszym potwierdzeniem efektywności naszej współpracy” – zaznaczyła Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.
Sasha Antonowskaia to modelka, która pomimo bardzo młodego wieku ma na swoim koncie imponujące osiągnięcia. Otworzyła pokaz Lanvin na jesień-zimę 2015/16 podczas paryskiego Tygodnia Mody, a także pojawiła się na wybiegach marek takich jak: Christian Dior, Carven, Dries Van Noten, Hermès, Acne, Elie Saab, Givenchy i Christopher Kane. Podopieczna agencji Model Plus charakteryzuje się klasyczna urodą, która została mocno uwypuklona na zdjęciach portretowych oraz sylwetkowych.
Stylizacje są bardzo klasyczne, a wśród palety kolorystycznej wykorzystanej do uszycia strojów wykorzystano odcienie ciemnego wina i zieleni, szarości oraz czerni. Wśród tkanin dominują miękkie wełny, welury, bawełny oraz tweedy. Uszyto z nich pudełkowe płaszcze, dwukolorowe obszerne swetry czasami obszyte frędzlami, plisowane spódnice, sukienki na cienkich ramiączkach, poncza, luźniejsze bluzy, spodnie kuloty oraz asymetryczne spódnice midi. Sfotografowane na tle ciemnych ścian, buduj atmosferę tajemniczości oraz intymności.
Nad stylizacjami panowała Zuzanna Kuczyńska, a świeży makijaż Sashy wykonał Wilson. Miękkie fale modelki uczesał Michał Bielecki. Za całość działań artystycznych odpowiadała agencja kreatywna Futu. Bonusem jest film wizerunkowy, który wyreżyserował Kuba Bujas we współpracy z operatorem Piotrem Uznańskim.
Bardzo podoba nam się kampania Solar, która przedstawia pewną siebie kobietę, która docenia wysoką jakość i niebanalne wzornictwo.