MODA

Kampania reklamowa sneakersów Louis Vuitton

29.03.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Kampania reklamowa sneakersów Louis Vuitton

Louis Vuitton właśnie ujawnił bliższe spojrzenie na zaktualizowany model sneakersów LV Archlight 2.0, składając hołd kultowym butom z okazji piątej rocznicy.

W kampanii z Jadenem Smithem, Chloë Grace i chińskim piłkarzem Samem Li w rolach głównych występuje awangardowy model. Rustykalna rafia, gipiurowa koronka i eksperymentalna gumowa podeszwa zewnętrzna na platformie stanowią uzupełnienie już i tak intrygującego dodatku. Buty LV Archlight, wprowadzone na rynek w 2018 roku, mają powiększony język i zakrzywioną gumową podeszwę, dzięki czemu mają podwyższony kształt, dosłownie iw  przenośni.

Czerpiąc inspirację z niezliczonych projektów obuwia, sneakersy są hybrydą mokasynów, wysokich butów, a także butów pustynnych, przywołując nieco surową estetykę. Francuska luksusowa marka opiera się na tym podejściu, przedstawiając but w różnych środowiskach, co sugeruje doskonałe poczucie wszechstronności.