Louis Vuitton właśnie ujawnił bliższe spojrzenie na zaktualizowany model sneakersów LV Archlight 2.0, składając hołd kultowym butom z okazji piątej rocznicy.
W kampanii z Jadenem Smithem, Chloë Grace i chińskim piłkarzem Samem Li w rolach głównych występuje awangardowy model. Rustykalna rafia, gipiurowa koronka i eksperymentalna gumowa podeszwa zewnętrzna na platformie stanowią uzupełnienie już i tak intrygującego dodatku. Buty LV Archlight, wprowadzone na rynek w 2018 roku, mają powiększony język i zakrzywioną gumową podeszwę, dzięki czemu mają podwyższony kształt, dosłownie iw przenośni.
Czerpiąc inspirację z niezliczonych projektów obuwia, sneakersy są hybrydą mokasynów, wysokich butów, a także butów pustynnych, przywołując nieco surową estetykę. Francuska luksusowa marka opiera się na tym podejściu, przedstawiając but w różnych środowiskach, co sugeruje doskonałe poczucie wszechstronności.