Autorem jesienno-zimowej sesji wizerunkowej został Łukasz Pukowiec, młody fotograf, którego prace były publikowane między innymi w „Vogue Ukraine” czy kilku wydaniach magazynu „L’Officiel”. Przed jego obiektywem pojawiły się znane twarze ze świata polskiej mody, jak Magdalena Jasek czy Ala Sekuła, oraz międzynarodowe gwiazdy, na przykład Lucky Blue Smith. Twarzami nowej kampanii LeBrand zostały Monika Rush i Margott Bialik (As Management). Ta pierwsza dopiero rozpoczyna swoją karierę w modelingu, ale już może się pochwalić pokazami Yves Saint Laurent czy Ricka Owensa, natomiast Bialik pojawiła się w kampanii Vivienne Westwood, czy lookbooku marki Topshop. Fryzury oraz makijaż modelek to dzieło Anety Kostrzewy.
Jesienno-zimowa kampania LeBRAND to połączenie mody oraz inspiracji naturą. Czarno-białe ujęcia kontrastują z kolorowymi krajobrazami lasu oraz jezior, które stały się tłem sesji. Modelki pozowały w idealnych na chłodniejsze dni kożuchach, kaszmirowych płaszczach oraz dwurzędowych, tweedowych marynarkach. Oprócz tego w kolekcji znajdują się zwiewne, jedwabne sukienki z głębokim dekoltem V, który jest jednym ze znaków rozpoznawczych marki. Paleta kolorystyczna na nadchodzący sezon to klasyczne czernie, szarości, metaliczne granaty oraz czerwienie.
Nowa kampania jak zwykle idealnie oddaje minimalistyczny oraz kobiecy charakter marki. Lubimy!
Przeczytajcie także