Tytuł kampanii, czyli „Guernica”, nawiązuje do słynnego obrazu Pablo Picasso o tym samym tytule. Fenomenalne zdjęcia autorstwa jednego z najbardziej utalentowanych fotografów w Polsce Bartka Wieczorka, podobnie jak znane dzieło, utrzymane są w stonowanych odcieniach czerni, bieli i szarości. Gwiazdą kampanii została Oliwia Lis, którą na potrzeby sesji malowała Magda Lach, a włosy ułożył Kamil Pecka. Scenografia to dzieło Anny Szczęsny.
Nastrojowa kampania z pewnością przypadnie do gustu fanom minimalizmu, a projekty na sezon jesień-zima to jak zwykle zachwycający kunszt prostych form. W kolekcji Pajonk pojawią się czarno-białe komplety, prążkowane garnitury oraz coś w wersji dla bardziej odważnych. Jednym z bardziej przykuwających oko projektów jest sukienka na jedno ramię w panterkę, ale ten wzór powtarza się również na płaszczu czy marynarce. Lubimy!
Przeczytajcie także
P jak Pajonk