MODA

Kampania Gucci Pre-Fall 2016

30.03.2016 Michalina Murawska

Kampania Gucci Pre-Fall 2016

Wszyscy fani eklektycznej i kolorowej wizji Alessandro Michele po pokazie kolekcji na jesień-zimę 2016 z pewnością odetchnęli z ulgą – projektant jest nadal bardzo wierny swojej koncepcji, a najnowsza kampania, jaką zaprezentował włoski dom mody tylko to potwierdza. W sesji wizerunkowej kolekcji Pre-Fall 2016 po raz kolejny widzimy pokryte kolorowymi wzorami garnitury, jaskrawe dzianiny i retro spódnice „solejki”. Słynne mokasyny z futrem zyskały nowe ozdoby w postaci barwnych frędzli na czubku, do aksamitnych, męskich marynarek przypięto kwiaty i tasiemki, nie da się nie zauważyć także oszałamiającego bogactwa deseni, faktur i akcesoriów. Michele, który wcześniej kierował w Gucci właśnie tym działem, nadal niezwykle dużo uwagi poświęca dodatkom. I słusznie, bo tak naprawdę dzięki nim dom mody z Florencji bije obecnie rekordy sprzedażowe. Wśród najnowszych propozycji marki znajdziemy kolorowe torebki, plecaki pokryte naszywkami, metaliczne długie rękawiczki i szeroki wachlarz okularów w stylu vintage.

Za lokalizację sesji zdjęciowej tym razem posłużyła szklarnia, a fotografie po raz kolejny wykonał Glen Luchford. Alessandro Michele jest także konsekwentny w doborze modeli, cały czas stawiając na młode i charakterystyczne twarze. Wśród obsady najnowszej kampanii znalazła się rekordzistka tegorocznych tygodni Lia Pavlova, Lucas Dambrod, Polina Oganicheva, Eva Minaeva, Fionnan Perkins, Anton Toftgard, Elle Van Ravels, Nicole Atieno i Laura Melerh.

Czy musimy dodawać, że jesteśmy absolutnie zachwyceni?