MODA

Kampania Gucci Cosmogonie to niebiańskie święto historycznego blask

18.12.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Drogi Gucci i Alessandro Michele niedawno się rozeszły, ale to nie powstrzyma domu mody przed świętowaniem niektórych z jego najlepszych dotychczasowych dzieł w formie kampanii reklamowej Cosmogonie.

Kampanię sfotografował duet Mert & Marcus, aby uchwycić najnowsze i największe dzieła Gucci na surrealistycznym tle. W rzeczywistości kolekcja zadebiutowała przed Castel del Monte, miejscem tajemniczym i dramatycznym. Tutaj międzygwiezdne konstelacje i niebiańskie efekty specjalne zdobią tło, gdy ubrania Gucci zajmują centralne miejsce.

Ubrania są opracowywane wraz z rekwizytami, które sugerują motywy poetów, naukowców, astronomów, filozofów i matematyków. Kampania eksploruje głębię proporcji i mistyczną historię, którą emanował pokaz na wybiegu.

W kolekcji pojawiają się falbany, nawiązania do epoki wiktoriańskiej, sylwetki z lat 40. i iluzje optyczne zaczerpnięte z podróży z lat 70. łączą się z mile widzianymi tropami domu mody i nowymi klasykami, takimi jak torba Aphrodite. Monogramy mieszają się z rybackimi paskami na dzianinowym swetrze z odkrytymi ramionami.

Każdy szczegół jest magiczny, czubki mokasynów pokryte są wzorem wężowej skóry, uchwyty toreb pełnią funkcję aureoli, broszki na wyściełanym poncho w stylu glamour z lat 40., a oversizowa marynarka z głęboko wyciętymi klapami w połączeniu z szortami i butami do jazdy konnej zachwycają.

Kolekcja wkrótce pojawi się w sklepach i stronie internetowej.