Givenchy to jedna z tych marek, na której kolekcje i kampanie czekamy co sezon. Riccardo Tisci i jego ekipa nie zawodzi i tym razem, a liczba 20 modeli zaangażowanych do najnowszej, jesienno-zimowej sesji wizerunkowej, robi wrażenie. Dyrektor kreatywny francuskiej marki postawił w tym sezonie na największe nazwiska w branży (Irinę Shayk, Lily Aldridge, Mariacarla Boscono) oraz młode twarze szturmem podbijające świat mody. Do swojego portfolio kampanię Givenchy dołożą w tym sezonie między innymi Bella Hadid, Issa Lih i ulubienica Miucci Prady, Yasmin Wijnaldum).
Duet Mert Alas i Marcus Piggott sfotografowali inspirowane kulturą starożytnego Egiptu projekty na tle nowojorskiej miejskiej dżungli – za lokalizację sesji posłużył zarówno Brooklyn, jak i biurowce na Manhattanie, a stylizowała ją niezawodna Carine Roitfeld.
„Wielkie Jabłko” i ubrania „spod igły” Riccardo Tisci? Jesteśmy na tak!