MODA

Kampania COS wiosna-lato 2016

01.02.2016 Michalina Murawska

Kampania COS wiosna-lato 2016

Marka COS pozostaje wierna swojej minimalistycznej estetyce – w wiosenno-letniej ofercie szwedzkiego brandu znajdziemy luźne, płócienne sukienki, strukturalne spódnice w kształcie litery “A”, jedwabne topy i najmodniejsze w tym sezonie bluzki z konstrukcyjnymi bufami. Jak zwykle wiele uwagi poświęcono detalom – sznurkom przetykanym przez metalowe koła i graficznym wycinankom pokrywającym topy i sukienki. Swobodę poszczególnych elementów wydobywa minimalistyczne tło, a pustynny wiatr i ciepłe barwy idealnie współgrają z wolnością i ruchem kolekcji.

Autorem zrealizowanych na kalifornijskiej pustyni zdjęć jest Karim Sadli. Francuski fotograf, który studiował literaturę i filozofię na paryskiej Sorbonie oraz ukończył londyńskie Saint Martins, jest obecnie jednym z najbardziej rozchwytywanych fotografów mody na świecie. W swoim portfolio ma między innymi okładki i edytoriale dla amerykańskiego i francuskiego “Vogue’a” oraz kampanie Diesel, Calvin Klein i Balmain. Tym razem przed jego obiektywem stanęło inne gorące nazwisko w branży, czyli młodziutka Maartje Verhoef. 18-letnia Holenderka i jedna z ulubionych modelek Rafa Simonsa, w rekordowym sezonie wiosna-lato 2015 poszła w 65 (!) pokazach, a na swoim koncie ma już kampanie takich marek jak Dior, Moschino, Valentino i Prada.

Młode talenty plus świetna kolekcja – to nie mogło się nie udać!