Dyrektor kreatywna marki Chloé tworząc kampanię na jesień-zimę 2016 zainspirowała się francuską podróżniczką, Anne France Dautheville, która w latach 70. odbyła podróż dookoła świata motorem. „Kolekcja pokazuje pewien dualizm – jest tu obecna pewna surowość, a jednocześnie kobieca delikatność” – tak o swojej pracy wypowiedziała się projektantka w oświadczeniu prasowym. „Chciałam uchwycić ten dwuznaczny sposób myślenia w filmowe kadry, w których pojawiają się silne kobiety o zdecydowanych charakterach” – dodała. W rezultacie marka zachowała swoje kobiece i jednocześnie nonszalanckie DNA.
Modelki w kampanii jesień-zima 2016
Warto także zglebić mocniej nową inspirację. Anne France Dautheville rozpoczęła podróż dookoła świata w 1972 roku, wsiadając na motor Kawasaki 125. Przejechała 20 tysięcy kilometrów, zdobywając międzynarodowe uznanie. Opublikowała wiele artykułów na temat samotnej podróży oraz wyzwań, jakim musiała sprostać. Jej dalsze podróże przerwała ustawa, która zakazywała Francuzom opuszczania kraju bedąc w posiadaniu mniej niż 5 tysiecy Franków w gotówce.
Anne France Dautheville
Jesteśmy pod dużym wrażeniem kolekcji i inspiracji, jaka przyświecała marce w tym sezonie. Chloe nigdy nie zawodzi!