MODA

Kampania Céline wiosna-lato 2016

11.01.2016 Redakcja Fashion Magazine

Kampania Céline wiosna-lato 2016

Vera Van Erp, Regitze Christensen oraz Karly Loyce są twarzami najnowszej kampanii. Ich ujęcia są niedbale wycięte z oryginalnych fotografii i wklejone w zupełnie inne tło. W ten sposób modelki siedzą na ławkach złożonych z kamieni i desek.

To nie pierwsza współpraca Juergena Tellera z francuską marką. Poprzednie sezony także należały do niego. Światowej sławy fotograf ma na swoim kocie współpracę także z Louis Vuitton, Sonią Rykiel, Marc Jacobs oraz Vivienne Westwood. Do jego poprzednich prac należą także okładki magazynu „System”, „Love”, „W magazine”, „Details”, „i-D” oraz „Fantastic Man”.

Widać, że dyrektor kreatywna marki, Phoebe Philo, zamierza trzymać kurs wyznaczony już w 2008 roku, kiedy objęła to stanowisko. Jej talent polega na umiejętnym operowaniu grą kontrastów – męskie dodatki zestawia z kobiecymi projektami. Modelki mają naturalnie rozpuszczone lub gładko zaczesane włosy, ich cera jest świetlista, a główny punkt to mocne czerwone usta.

Brawa za oryginalność tej kampanii!