Media społecznościowe w coraz bardziej znaczący i widoczny sposób oddziałują na branżę mody, a to, jak poszczególne marki dostosowują się do nowej rzeczywistości nierzadko jest jednym z podstawowych czynników warunkujących ich marketingowy sukces. Doskonale zdaje się wiedzieć o tym Burberry- założona prawie 120 lat temu marka, o bogatej historii i niepodważalnej tradycji. W zeszłym miesiącu Burberry podjęło współpracę ze Snapchatem, po to żeby w czasie rzeczywistym dostarczyć swoim obserwatorom relację z przygotowań do pokazu kolekcji na wiosnę-lato 2016 (łącznie z dostarczeniem zaproszenia pod same hotelowe drzwi Anny Wintour), przedpremierowo pokazać stroje, które pojawiły się na wybiegu, a później oczywiście relacjonować na żywo sam pokaz.
Tym razem, brytyjska marka postanowiła wprowadzić swoich obserwatorów za kulisy powstającej w Londynie kampanii na wiosnę-lato 2016. Już teraz wiadomo, że za obiektywem stanie Mario Testino, który na bieżąco będzie wrzucał na profil Burberry zarówno zdjęcia, jak i krótkie materiały wideo. Transmisja rozpocznie się dziś o godzinie 18 czasu polskiego i, jak to na Snapchacie bywa, będzie dostępna jedynie przez 24 godziny. Jeśli więc jesteście użytkownikami tej aplikacji, śledźcie dziś profil Burberry i obejrzyjcie plan zdjęciowy z perspektywy legendarnego fotografa!