18-letnia Barbie jest dumna ze swoich rozmiarów i nie zamierza ukrywać swojego ciała. Bez skrępowania pokazuje 76 cm w talii oraz 110 cm w biodrach. Do tego może pochwalić się pięknymi włosami, pełnymi ustami oraz długimi rzęsami. Media społecznościowe już dawno uznały ją za ambasadorką ruchu body-positive, który zachęca kobiety do pełnej akceptacji własnego ciała. Co więcej, Barbie bardzo lubi publicznie zabierać głos na ten temat, a jej pewność siebie zawstydza nawet największych krytyków wyrażających sprzeciw wobec obecności puszystych dziewczyn i kobiet w kampaniach reklamowych. Pod koniec 2015 roku modelka wystąpiła także w jednym z odcinków filmu zrealizowanego przez magazyn „i-D” przybliżający nowe twarze Internetu.
Marka Aerie konsekwentnie podtrzymuje wizerunek firmy wspierającej posiadaczki większych rozmiarów. Ich pierwsza kampania zatytułowana #AerieReal, zdobyła rzesze fanek zniechęconych promowaniem bielizny dla kobiet przypominających modelki Victoria’s Secret. Jen Foyle, globalna przedstawicielka marki powiedziała, że „marka wybrała Barbie, ponieważ jest piękna, ma silna osobowość oraz idealnie odzwierciedla ducha Aerie”. Nastolatka z kolei podkreśla, ze sama zgłosiła się do wystąpienia w kampanii oraz chętnie nagrała 30-sekundowy filmik promujący, w którym spaceruje przy basenie w dwuczęściowym różowym bikini.
Barbie Ferreira ma rację zachęcając do akceptacji własnego ciała, ale czy na pewno tak wygląda figura zdrowej nastolatki, do czego uparcie próbuje nas przekonać? Marka jednak z pewnością znajdzie swoich odbiorców i przyciągnie ich promowaniem kobiet bez retuszu.