brak kategorii
Kampania „6-ty Zmysł Projektanta”: podsumowanie akcji
30.12.2016 Redakcja Fashion Magazine
Akcja Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta” została zorganizowana ze względu na premierę nowego, rewolucyjnego urządzenia – pralki SupremeCare, która pielęgnuje każdy, nawet ten najbardziej delikatny, materiał. W to wyjątkowe przedsięwzięcie zaangażowali się znani polscy projektanci – duet BIZUU oraz Michał Szulc. Projektanci sami mogli przekonać się jak pralka Supreme Care potrafi zadbać o ich cenne ubrania, a urządzenie zostało stałym elementem w ich atelier. W każdym miesiącu na facebookowych fanpage’ach marek pojawiały się świetne konkursy, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody w postaci ubrań od projektantów.
Oprócz tych znanych marek na polskim rynku, w akcje zaangażowali się również znani blogerzy – Kamila Szczawińska oraz Kamil Pawelski, bardziej znany jako Ekskluzywny Menel. Oboje na swoich profilach opowiadali jak najlepiej dbać o różne tkaniny, a my odkrywaliśmy przed wami ich tajemnice. W roli ambasadorów akcji Whirlpool wystąpili również młodzi projektanci, zwycięzcy tegorocznej edycji Fashion Designer Awards – Dominika Syczyńska, Dastin Poraziński oraz Sophie Kula.
Jeśli chcemy, żeby nasze drogocenne ubrania służyły nam jak najdłużej i w jak najlepszym stanie to musimy pamiętać o tym, że każdy materiał ma swoje własne wymagania. W naszym kalendarzu tkanin przedstawiliśmy wam kilka ciekawostek na temat historii materiałów, ale przede wszystkim mogliście dowiedzieć się jak odpowiednio o nie zadbać. Z taką wiedzą i dzięki pralce Whirlpool SupremeCare już nie będziemy się musieli martwić, że nasze drogocenne kreacje się zniszczą.
Więcej na temat kampanii „6-ty Zmysł Projektanta” tutaj
Czego ciekawego mogliście między innymi dowiedzieć się na temat różnych tkanin? Koronka, która cieszyła się największą popularnością w XVI wieku, welur powstał w Indiach, z żorżety najczęściej szyje się kostiumy w kinie Bollywood, a popelina to jedna z najmodniejszych (i najbardziej uniwersalnych) ostatnio tkanin. Nie możemy zapominać też o tych bardziej klasycznych materiałach, jak dzianina i bawełna. Pomimo tego, że są tymi najbardziej popularnymi, to i tak wymagają odpowiedniej opieki.
Ostatnie dekady były świadkiem coraz bardziej rosnącej popularności nowych tkanin. Żorżeta, żakard, czy dres dopiero niedawno stały się bardziej znaczące w świecie mody. Z kolei materiały, które niegdyś były kojarzone z odzieżą roboczą, czy nawet wojskową jak drelich teraz cieszą się drugim życiem. Niestety, ciężko jest znaleźć takie urządzenie, które potrafi zadbać o wszystkie te tkaniny. Nie ma jednak rzeczy niemożliwych – pralka Whirpool SupremeCare nie tylko wykona to trudne zadanie, ale zrobi to śpiewająco.
Wszyscy fani mody doskonale wiedzą, że piękne ubrania to nie tylko odpowiedni fason i wykonanie, ale przede wszystkim dobrej jakości materiał. O kreacje, szczególnie te z działki premium, musimy umieć zadbać, a akcja „6-ty Zmysł Projektanta” pozwoliła wam (i nam) dowiedzieć się jak najlepiej przedłużyć żywot naszych drogocennych kreacji.
To był rok ciekawej i kreatywnej współpracy!