MODA

Kalifornijskie marzenie czyli nowa kampania Americanos

06.04.2022 Fashion Post

Kalifornijskie marzenie czyli nowa kampania Americanos

Americanos to kultowa marka, która już w latach 90′ dostarczała najmodniejszych jeansów. Denimu nie mogło zabraknąć także w kolekcji na sezon wiosna-lato 2022. W kolekcji znajdziemy też zwiewne sukienki czy luźne stylizacje. Wszystko wyjęte prosto z plaż Los Angeles.

California dreaming – nowa kampania marki Americanos

„California dreaming” to kwintesencja wolności i kalifornijskiego luzu. To szalone połączenie „Beverly Hills 90210” i trochę z Coachelli. W kolekcji na wiosnę-lato 2022, dokładnie w drugim dropie, znajdziemy  komplety z białego denimu, denimowe koszule i kurtki, powracające do łask boot cuty, bielizna z logo, bluzy, topy, także bez ramiączek, t-shirty, loungewear, który można nosić nie tylko w domu, oraz sukienki. W męskiej linii znalazły się także luźne jeansy, denimowe katany i podkoszulki. Z dodatków liczą się proste, utrzymane w estetyce retro, trampki, które dopełniają niezobowiązujący look.

Hasłem przewodnim kolekcji jest „For Every Body”. Wszystkie modele są ponadczasowe i przyjemne w dotyku, dzięki czemu nie chce się ich zdejmować. Kolekcja jest zarówno funkcjonalna jak i designerska. 

Sesja California Dreaming

Sesja do kampanii powstała w Los Angeles. Fotograf Jason Lee Parry uchwycił modeli w typowych dla jego stylu zabawnych, ale i zaskakujących ujęciach. Do zdjęć pozują hipnotyzująca Tess Carter, ulubienica marek Area i Moschino, znana też z łamów magazynu „Allure”, oraz dostrzeżony już przez amerykańskiego „Vogue’a” Phillip Bread wywodzący się z Komanczów.

Kolekcja Americanos jest już dostępna w Modivo, na Eobuwie, na stronie CCC oraz w aplikacji mobilnej CCC.

Zdjęcia: Jason Lee Parry; Stylizacja: Ewelina Gralak; Makijaż: Wilson ; Włosy: Łukasz Pycior ; Scenografia: Kornelia Strzelecka; Produkcja: Kornelia Strzelecka i Olga Janicka; Modele: Tess Carter i Phillip Bread