W najnowszej kampanii reklamowej marka Jil Sander odbywa podróżna zachód, do Kalifornii, by zaprezentować kolekcję na sezon wiosna/lato 2023.
Asortyment dynamicznej, wyrazistej odzieży, początkowo debiutującej na Tygodniu Mody w Mediolanie, jest inspirowany ekspansywną naturą złotego państwa, jedyną w swoim rodzaju kulturą i namacalnie wyjątkowym duchem. Każdy kawałek jest nasycony energią miejsca, która natychmiast zwiększa poziom serotoniny.
Asortyment dynamicznej, wyrazistej odzieży, początkowo debiutującej na Tygodniu Mody w Mediolanie, jest inspirowany ekspansywną naturą złotego państwa, jedyną w swoim rodzaju kulturą i namacalnie wyjątkowym duchem. Każdy kawałek jest nasycony energią miejsca, która natychmiast zwiększa poziom serotoniny.
„Kalifornia to pragnienie różnych sposobów życia i bycia, od wizji hipisów po futuryzm Doliny Krzemowej. Oznacza to radykalne perspektywy, nonkonformizm, eksperymenty z psychodelikami, sprzeczności i możliwości”, mówią dyrektorzy kreatywni Lucie i Luke Meier.
Adwoa Aboah i Jonas Glöer leniwie pozują pod palmami, udowadniając, że przeciwieństwa się przyciągają, „tworząc przestrzeń wolności, której wszyscy potrzebujemy; jacy chcemy być”.
Adwoa Aboah i Jonas Glöer leniwie pozują pod palmami, udowadniając, że przeciwieństwa się przyciągają, „tworząc przestrzeń wolności, której wszyscy potrzebujemy; jacy chcemy być”.
W kolekcji znajdziemy sukienki z ekstrawaganckimi frędzlami i liliowe topy z dzianiny odzwierciedlające obfity bukiet kwiatów. Dramatyczne białe bluzki z piórami przyciągają uwagę dzięki wysokiemu dekoltowi, a długie marynarki smokingowe dodają potrzebnej dawki powagi tej skądinąd wesołej kolekcji. Eleganckie i błyszczące dopasowane buty, okazałe skórzane torebki i błyszczące, plecione kopertówki uzupełniają całość.