Zgodnie z duchem myśli TOMMYNOW, kolekcję można będzie nabyć zaraz po pokazie, czyli 4 września w Szanghaju. Wybór twarzy kampanii za bardzo nas nie dziwi. Winnie Harlow, topowa modelka oraz aktywistka u boku zachwycającej Hailey Baldwin to postacie, które silnie manifestują swój styl oraz przekonania. Kolekcja bardzo mocno bazuje na archiwalnych projektach marki, obowiązkowo opatrzonymi logo, które zostało zminimalizowane do złotego znaczka. Znajdziemy tu metaliczną kurtkę puchową, luźną koszulę typu Oxford w męskim, ale dopasowanym do męskiej figury stylu i z minimalistycznym złotym logo; inspirowaną arktycznymi chłodami kurtkę parkę typu oversize, czarno – biało – złoty pasiasty sweter z grafiką "TOMMY" z przodu; oraz granatowo – bordową sukienkę koszulową w stylu rugby. Fani marki mogą już teraz zapoznać się z kulisami tworzenia kolekcji na stronie tommy.com i obejrzeć wzory produktów, które będą dostępne w sprzedaży. A my zapraszamy do zapoznania się ze zdjęciami z kampanii!