brak kategorii
Jessica Chastain ambasadorką nowego zapachu Ralph Lauren
24.07.2017 Michalina Murawska
Ralph Lauren, dotychczas znany głównie ze swojego dużego udziału w branży męskich perfum, teraz zdecydował się postawić na kobietę. ”Woman” będą pierwszymi kobiecymi perfumami wydanymi przez tę markę od niemal dekady. W 2008 roku wypuszczono w obieg ”Notorious”, a ostatni wielki przełom kobiecego zapachu Ralpha nastąpił w 1998 roku, kiedy to stworzono ”Romance”, który nadal figuruje w rankingu 14 najlepiej sprzedających się perfum w Stanach Zjednoczonych.
Jak przyznał sam Ralph Lauren, zapach jest według niego najbardziej personalnym wyrażeniem kobiecego piękna. A jeśli chodzi o nowe perfumy, projektant zapowiada, że mają łączyć w sobie nie tylko charakterystyczną dla kobiet zmysłowość, ale zawierać także delikatną męską nutkę. Lauren wyznał, że inspiracją zapachu było jego upodobanie do naturalnie pięknych kobiet z rozwianymi włosami, które nie bały się włożyć smokingu na eleganckim przyjęciu. Nawiązywać do tego ma nie tylko sam zapach, ale także buteleczka „Woman” – ozdobiona subtelnymi detalami różowego złota i owalnymi kształtami.
Dlaczego właśnie Chastain została wybrana na drugą w historii celebrytkę w roli ambasadorki? Jak twierdzi Lauren, aktorka nie boi się pokazać swojej wrażliwości, ale z drugiej strony ma wewnętrzną siłę, orz mimo tego, że jest spokojna i cicha, to w całej okazałości może być niezwykle potężna. Dodatkowo, świeżo upieczona ambasadorka jest otwartą działaczką na rzecz równości kobiet w Hollywood i jak sama twierdzi, nieważne czy jako aktorka czy aktywistka, zawsze stara się obalać stereotypy.
Chastain mówi, że w dzisiejszych czasach staramy się przedefiniować znaczenie męskości i kobiecości. Niegdyś kobieta określana była tylko jako istota miękka i delikatna, a dziś już wiemy, że płeć piękna może być nie tylko inteligentna i ambitna, ale przy tym łagodna i miłosierna. Aktorka dobitnie podkreśla również, że kobiecość w tych czasach może być definiowana jak tylko chcemy, nareszcie bowiem odchodzimy od staroświeckich określeń i przekonań.
Obowiązujący podczas kampanii oficjalny hashtag to #WomenAboveAll. A jak mówi Gino Luci– wiceprezydent marketingu Ralpha Laurena, misją nowego zapachu jest pomoc w budowaniu społeczności, która przy pomocy social media ma uświadomić sobie, co tak naprawdę znaczy być kobietą w dzisiejszych czasach.