brak kategorii

#jesienne lookbooki

06.10.2015 Redakcja Fashion Magazine

#jesienne lookbooki

#selectedbyBeckham
Kampanie szwedzkiej marki zrealizowane wraz ze sławnym piłkarzem za każdym razem kończyły się ogromnym sukcesem sprzedażowym. Nie była to jedynie zasługa samego Davida i jego osobistego uroku, lecz także ciekawych odsłon reklamowych (m.in. przytrzaśniętego szlafroka w drzwiach odjeżdżającego auta). Tym razem jest równie zabawnie, dzięki udziałowi komika Kevina Hart’a oraz naprawdę ciekawych propozycji dla panów. My planujemy zobaczyć projekty na żywo i będziemy czekać oczywiście na obiecaną kontynuację!

#HMBalmaination Druga wielka kampania wielkiego koncernu zapowiedziana na listopad tego roku. W końcu każda fashionistka chciałaby mieć projekty (bądź chociaż jeden wyjątkowy!), które wyszły spod ręki samego Oliviera Rousteing’a. Hennes & Mauritz po raz kolejny trafili w upodobania i oczekiwania swoich klientek (oraz klientów). Pytanie tylko, czy projekty będą wyglądać  na żywo równie dobrze, co na zdjęciach. Przekonamy się już 5. listopada!    

#somethingincommon
Dwie brytyjskie ikony mody pracujące razem dla hiszpańskiego przedsiębiorstwa? To się może udać! Kate i Cara nadały projektom Mango brytyjskiego charakteru, a wybrane przez top modelki ubrania w stylu lat 70.  są naprawdę warte uwagi. Ciekawe, czy, podobnie jak w przypadku Burberry, będzie to długotrwały kontrakt.

#Uniqloandlemaire (współpraca 2 sieciówek – od 02.10.2015 online) Czy dwa sklepy mogą połączyć siły i stworzyć wspólnie kolekcję? Były projektant Hermès udowadnia, że to naprawdę może się udać. Projekty stworzył wraz ze swoją życiową partnerką Sarah Linh-Tran. W piątek kolekcja pojawiła się online, a kolejna porcja mody sygnowana nazwiskiem projektanta, zapowiadana jest na wiosnę roku 2016. Czekamy na efekty!  

#bemorebarrio Gałąź hiszpańskiego giganta zaprosiła do współpracy kilku artystów muzycznych, w tym m.in. grupę Sheppard, Vazquez Sounds, Daniela Andrande czy Boys Avenue. Zgodnie z tagiem #bemorebarrio (barrio- z hiszpańskiego sąsiedztwo), marka stworzyła ciekawy storytelling, który mówi nam, że sąsiedzi zawsze mają ze sobą coś wspólnego. Często łączy ich po prostu styl życia.    

#rixchristophershannon
Dla brytyjskiego giganta River Island (który niestety wycofał się z Polski) kolekcję zaprojektował Christopher Shannon. Jej zapowiedź pojawiła się już w czerwcu, w postaci krótkiego teasera rodem z filmów akcji. Całość „wybiegu” dla modeli obserwowaliśmy przez kamery przemysłowe. Premierę kolekcja miała w mediach społecznościowych jeszcze we wrześniu, ale szybko okazała się hitem sprzedaży.