MODA

Jesienne zmiany w najnowszej kampanii Net-a-Porter

03.08.2016 Michalina Murawska

Jesienne zmiany w najnowszej kampanii Net-a-Porter

Zdjęcia jesiennej kampanii, które powstawały w nowojorskim Soho, wykonał Greg Harris, autor wielu klimatycznych sesji dla „Dazed&Confused” i „Interview”. Modelki stylizowała Morgan Pilcher, redaktor mody magazynu „Porter”, ta sama, która niedawno współpracowała z Anją Rubik przy okazji jej okładki dla „The Edit”. Nowa kampania serwisu Net-a-Porter jest prawdziwym przeglądem trendów na nadchodzący sezon, który skupia się na największych pięciu: sportowej kurtce, wzorzystych sukienkach, „nowych proporcjach”, wyrazistych swetrach oraz patchworkowych dżinsach. Stylizacje pięknie współgrają z surowym, nowojorskim tłem, a modelki pozują w projektach wielu luksusowych marek, dzięki czemu klienci serwisu mają okazję zobaczyć jak łączyć propozycje od różnych projektantów.

 

Jesienna kampania to pierwsza w historii serwisu, w której wystąpiła więcej niż jedna modelka. Tym razem jest ich aż pięć: Charlee Fraser, Amilna Estevao, Sofie Hemmet, Pooja Mor i Julia Van Os. Wszystkie są początkujące w tym fachu, ale w swoich portfolio już teraz mają wielkie nazwiska. Fraser szła w pokazach Kenzo, Chanel i Balenciagi, Hemmet została twarzą jesiennej kampanii Chloe, a Pooja Mor ma na swoim koncie edytoriale dla „Vogue” czy „Harper’s Bazaar India”. Julię Van Os możemy kojarzyć z kampanii Balmain x H&M, natomiast Estevao z letniej kampanii marki Topshop.

Nowa kampania to bez wątpienia powiew świeżości w historii serwisu i zapowiedź bardzo ciekawej przyszłości. Czekamy na więcej!