MODA

Jesienne trendy w Jenny Fairy Records

10.10.2022 Fashion Post

Jesienne trendy w Jenny Fairy Records

Jesienne trendy, energia, szał kolorów i form? Poznaj najgorętszy muzyczno-modowy miks tego sezonu! Najnowsza kolekcja kapsułowa Jenny Fairy Platforms to hitowe obuwie i torebki tego sezonu w najlepszych cenach!

Jenny Fairy Records

Jesienne trendy w nowej kolekcji Jenny Fairy nie tylko rozpalają atmosferę, ale i wznoszą stylizacje na modowe szczyty. Wszystko za sprawą ultramodnych platform, które pojawiają się w najnowszej kolekcji kapsułowej. Linia Jenny Fairy Platforms nawiązuje do najważniejszych trendów przełomu lat 90 i 2000, kiedy to kultowe masywne podeszwy królowały na ulicach i wybiegach czołowych projektantów. Ulubiona marka polskich i światowych influencerek odświeża te wspomnienia, osądzając platformy w aktualnych, modowych realiach. Wszystkim miłośniczkom modowych przygód marka Jenny Fairy proponuje botki na słupku uzupełnione o masywną podeszwę. W kolekcji kapsułowej pojawiają się propozycje w trzech wariantach kolorystycznych: klasycznej czerni, neutralnym beżu oraz w najpopularniejszym kolorze tego sezonu – brązie. Uzupełnieniem stylizacji z obuwiem na platformie będą torebki-bagietki. Ten supermodny fason marka Jenny Fairy proponuje także w trzech opcjach kolorystycznych, opatrzony biżuteryjnym elementem.  Kolekcja kapsułowa Jenny Fairy Platforms to jesienne trendy w najlepszych cenach. Stylowe botki można upolować już od 99,90 zł, a najmodniejsze torebki od 69,90 zł!

Modowe propozycje z kapsuły Jenny Fairy Platforms pojawiły się w najgorętszej kampanii tego sezonu – Jenny Fairy Records. Latynoskie rytmy hitu „Caliente CalienteRaffaelli Carrá zwiastują najsilniejsze trendy na jesień-zimę 2022, porywając do tańca światowej sławy modelki –  Olivię Vinten, Jordan Daniels, Janet Chinyere Jumbo i Vakare Steputyte. W ich gronie znalazła się również zmysłowa Paloma Elsesser – ambasadorka ruchu body positive. Modelka, która od lat łamie stereotypy w świecie mody, jest doskonale znana z głośnych okładek „Vogue” czy wybiegóLanvin, Fendi i Alexandra McQueena. Energetyzująca kampanię uchwycił w obiektywie Alvaro Colom, znany dotychczas z kampanii Burberry i Louis Vuitton.

Kolekcja kapsułowa Jenny Fairy Platforms dostępna jest w salonach stacjonarnych CCC, w aplikacji mobilnej oraz na ccc.eu.